2013′ün En Başarılı Çağrı Merkezi

Türk Telekom Alternatif Kanallar Müdürlüğü olarak, sorumlu olduğumuz alanlardan biri ve şirketimize ciddi bir gelir kaynağı olan outbound çağrı merkezi operasyonlarımızda daha yüksek satış / ikna oranlarına ulaşabilmek adına 2013 yılında “Satış Arttırıcı Motivasyon Süreci”ni uygulamaya almıştık.

“Marifet, iltifata tabidir.” ve “Başarıyı dozunda ödüllendirmek, başarının devamı ve artışı için çok önemli bir yönetimsel araçtır.” ilkeleri çerçevesinde yürüttüğümüz bu çalışmadan çok şükür, güzel neticeler elde ettik.

Geçtiğimiz cuma günü bu güzel neticelere imza atan, 2013 yılında beraber çalıştığımız outbound çağrı merkezleri içerisinde satış oranı en yüksek çağrı merkezi olan Netcc’nin en başarılı personelleriyle bir kutlama ve teşekkür yemeği yedik.

Türk Telekom gibi dev bir firma ile ortak çalışan, telefonda satış/ikna gibi zor bir işte başarıya imza atan genç arkadaşlarımızın mutluluğu, dinamizmi ve gözlerinde ki enerji görülmeye değerdi. (Organizasyon fotoğrafları) .

Tüm Netcc yönetimini ve çalışanlarını gösterdikleri bu güzel performanstan dolayı tebrik ediyor, ortak başarılarımızın artarak devam etmesini diliyorum.

Müşterilerimizi daha mutlu, memnun edecek bol satışlı günlere…

Advertisements
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s